چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

شعر زبان دوم من است

هزار کلمه با من بگو

از زبان دلم

نظرات 5 + ارسال نظر
بهمن یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 14:26

سلاااااااااااااااام ور خار همیشه خووووووووب و مربونم ...
چقذه دلُم سیِت تنگ بیسه !
هیچ فکر نَم کُردُم طاقتُم اَقدَه کم بُوَه...
اَفسُون که اَ دوسونُم جدا بیّسُمَه مَری چِی وِل کُردُمَه...
مَری غُصِه مین گُلیمَه...
خدا شاهده هُنی مینِه نِمازام وِل کُنِ خدا نیسُم ...
هنی سی خُوتُو میرتُ و بَچونت ، وا سِه سلامتیتون دعا بِکونُم...
تونه خدا بخشُم اگر نَتَرُم زیاد وَرِت سر زنُم ...
همیشه مِثه یِه خار خوب و مربون سیُم عزیزی و سیت احترام قائلُم .
مواظب خودت و خوبیات بات ...
بِرار کُچوکِت ... بهمن

اگرچه باخبر رفتی ولی
باز دلم دنبال خبری از توست
سلامعله برارم
احوالتو خوبه؟
ایشلا هر سال ترفیع گری
به خدا مو ایان بهترمه که
سر نزنی ورم ولی
دلت خوش باشه
برار جونم
دلت د تو پی کارت
ولا به خود خدا قسم
مو دونم چغذه برار مربونی دارم
یه تکه ا دلت به دنیا نداهام
...

مهربانو شنبه 25 مهر 1394 ساعت 23:52 http://baranbahari52.blogsky.com

و زبان دل تو بسیار شیرین است

جان دلم مهربانوی عزیزم
خیلی دوست دارم

مهرسا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 17:36

سلام گرم و مخصوص از شهر بارانهای نقره ای به شاعر بهاری و بارانی.
لحظه لحظه زندگیتون پر از خیر باشه که از هوای شعرتون اوقاتمون خوش میشه.
بی اغراق میگم چون ذاتا صریحم حتی تعارفی هم ازکسی یا چیزی تعریف نمیکنم،زیبایی و حسی که از تک تک شعراتون میگیرم از هیچ شاعری نمیگیرم و هرشعری رو نمیپسندم.
سرودن روح لطیف ومعرفتی میخواد و لطافت شعرهاتون گویای خیلی چیزهاست ازنوع خوبش.
حال و هوای مثبت و بهاری کارهاتون حتی لحن گهگدار غمناک و زلال،طور عجیبی با فرکانس روحم هماهنگه.
اینجارو میخونم زمان متوقف میشه، غرق میشم تو حس شعرها و وصل میکنم به دعای خوب و انرژی فرستادن براتون.
حال خوبتون پایدار و غصه هاتوی پایِ دار

باران نباشد و از باران بنویسی
آب و هوای نوشته هایت بارانی میشود
شعر آنست که خستگی ات را برطرف کند
نه آنکه خسته ترت کند
می دانم که همه را می دانی
ولی یک روز یکی از همین باران ها
می خورد به تو، می خورد به من
مرا ببخش که دلخوشم به همین باران ها

مهرسا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 06:16

شاعران دفترشان حرف دل است ساده و پاک
چون که زیبا نغمه هم زخمه به هر تار دل است
+سلام و درود بیکران برشما استاد سخن
کوتاه و زیبا با معانی عمیق و بلند،همیشه نغز و دلربا میسرایید

کاش اینگونه باشد که تو میگویی
سلام نازنین من
صبح بارانی ات بخیر

نوید جمعه 24 مهر 1394 ساعت 20:30 http://navid-dk.blogfa.com

بله شعر زبان دل هست

بله، کاملا درسته.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.