چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

از معجزات خدا

تولد تو بود

که مرا پیر کرد و

تو را جوان


در من

تمام روزهای سال

به دنیا می آیی

مگر کجای تقویم قلبم؟

نفس می کشی


گاهی تو را می بینم

مثل ماهی قرمزها

که گاهی 

 خواب دریا را می بینند


"به پسرم که دیشب تولد 27 سالگی اش را دیدم"

نظرات 3 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 16:48

ای جااااانم ...
الهی که صد سالگیش رو جشن بگیری سهیلا جانم ..

الهی که به پاش خوشی کنی و سلامتی، سربلندی ، موفقیت و ریشه کردنش رو شاهد باشی ..

این شاخه گلهای شاداب و معطر رو با دستای خودم از باغ دوستی چیدم ...
همراه با هزاران آرزوی خوب تقدیمش میکنم به خودت و جگر گوشه عزیزت بابت تولد خجسته و مبارکش

ممنونم نگبن عزیزم
خدا کنه هر آرزویی برای گلای قسنگت داری بررآورده بشه.

بهمن یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 13:25

چه سعادتمندم من ، که بعد از مدتها ، به جشن باشکوه تولد گل پسرتون اومدم ناخونده ...
و چه سعادتمند است گل پسرتون که مادر با احساسی چون شما ، به این زیبائی تولدش را جشن گرفته ...
و چه سعادتمندی شما مادر مهربان و نمونه که فرزند برومندی شایسته اینهمه مهر و محبت دارید .
خواهر خوب و مهربانم سهیلای عزیز و محترم .
واقعن خوشحال شدم ، واقعن لذت بردم ...
تولد این معجزه ی الهی را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک عرض میکنم ...

ممنونم
با امید که پسرای گلتون باعث سربلندی و افتخارتون باشن

مهرسا شنبه 16 آبان 1394 ساعت 07:13

سلام و یک دنیا گل برای مادرهای گل دنیا
و تبریک سالگرد مادرشدنتون.
خدای شعر نگاهبان قلب و ذوق
سرشارتون.عمر شادیهاتون بی انتهاااا

ممنونم گل زیبای من

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.