چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

دلم گم کرده راهش را

و چشمانم نگاهش را

شبیه آسمانی که

شبی گم کرده ماهش را

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرسا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 22:36

سلام ؛یادتان سبز و خاطرتان پربها
امیدوارم حال مساعدی داشته باشید و در مسیر سلامت باشید.
می بخشید مزاحمتم را، دلم خواست یادی کنم چه کنم که اهل فراموش کردن آدمهای با ارزش نیستم.

همیشه سلامت باشید و جاری و روزگار بر شما به مراد

سلام مهرسای گلم
دلتنگت بودم نازنینم

نگین شنبه 7 آذر 1394 ساعت 15:45 http://www.parisima.blogfa.com

وای به روزی که آسمون ماهش رو گم کنه .......

مهرسا شنبه 7 آذر 1394 ساعت 15:34

سلام و عرض ادب و درودها حضورتان
شوریده باد طبع لطیف تان،کماکان در میدان ادب و مسیر سبز عشق و اندیشه بدرخشید و علاقمندان و دوستان را از طبع لطیفتان بهره مند سازید.
سپاسگذار مهر بیکرانتان و خوشه چین خرمن شما هستیم.
قلمتان جاری و دلتان سبز و ذوقتان شکربار باد

ممنونم دختر گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.