چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

امشب فقط کمی زمستانی ترست

که نسبتی با تو ندارد

یلدای من

هزارُ یک شبِ

چشم های تابستانی توست

که  پایش تا صبح

تا خاطره تا عشق بیدارم ! 

"یلدا مبارک"

"پرویز صادقی"

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرسا پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 15:56

سلام تا انتهای نفس هام
دستان سبزتان بی بلا باد بانوی شعر
دعاگویی برای شما را فریضه میدانیم.
چراغ شعرتون پرفروغ و شمع وجودتان افروز
پیروز و مانا باشید همیشه

سلام مهرسای عزیزم
منونم از دعای قشنگت

بهمن چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 13:59

سلام خواهر خوب و مهربونم
دلم براتون تنگ شده بود ... همین .
فقط اومدم به رسم ادب ، ادب یه بِرار کُچکه به یه خواهر عزیز و بزرگوار سلامی عرض کنم و برم ...
انشاالله ایامتون به شادی و شادکامی بگذره و دلتون لبریز از عشق خدا و لحظه لحظه ی زندگیتون عجین با شادی و نشاط و سلامتی و سعادت همراه باشه انشاالله...

ممنونم بهمن خان
نوشته هاتونو میخونم ولی شرمنده که کامنت نمی نویسم
حالم که بهتر شد جبران میکنم

نگین پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 17:58

یلدات مبارک باشه سهیلای عزیزم

ممنونم نگین عزیزم
برای تو هم مبارک باشه

بهمن چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 14:07 http://www.life-bahman.blogsky.com

هرچند شبهائی از شب یلدا گذشته ولی براتون یلداهای خوشی ارزو دارم .
براتون روزها و شبهای گرم و لذتبخشی آرزو دارم .
براتون سلامتی و عشق و امید را در سبدی بنام زندگی ارزو دارم ...

ممنونم، شما همیشه لطف دارید.

مهرسا دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 14:48

امشب پاییز کمی بیشتر از هر شب غزل میخواند؛
شاید یلدای امشب شب قدر پاییز باشد...

+درود و سپاس شعر زیبایی انتخاب کردید احساس
زیبایی درونش نهفته.تشکر از شما که سراسر شور و
احساسید و در پاییز هم عطر بهار می پراکنید.
یلدا مبارک برای شما

یلدا برای تو هم مبارک باشه مهرسای عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.