چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

و بهار می آید تا مرا سیب کند؛تا مرا عاشق کندو من عاشق این سیب شدنم.

می آید تا من بنشینم زیر سایه ی سیب هایش و نارنج هایش

و هی برایم شکوفه های صورتی و بهارهای مهربانی بریزد

و من هی جمع کنم و هی عاشق شوم.و من عاشق این عاشق شدنم.

بهار می آید تا سیب هایش را بر درخت دلم بنشاند؛تا عطر بهار نارنج هایش را در جانم بپیجاند.

بهار می آید تا کوچکترین سیب را از درخت دلم بچیند

و بر سفره ی هفت سین بگذارد

تا من هی اشک هایم بیاید و هی دعا کنم و هی چشم هایم خیس شود.

بهار می آید تا مرا ببوسدتا مرا آرام کند تا اشک های مرا پاک کند.

و و من بهار را همین اندازه دوست دارم؛قد شکوفه هایش و سیب هایش و بهارهایش.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرسا شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 19:17

درود و هزاران تبریک و به امید تقدیر نیک همواره بهاری باشید،خانه دلتون پر از عطر بهار...
سرشار شدم از احساس زیبا و نابی که در شعرها موج میزد.قلمتون در گستره شعر و شاعری به شکوفایی بهار سبز

ممنونم عزیزم
با آرزوی روزهایی پر از بهار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.