چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

با بهار نیامدی

ولی بهار من شدی

حالا

جانم به قربان بهار

"پسرم"

نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 10:15 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام بر خواهر جان خودم ، سهیلا بانوی بزرگوار
این بار اومدم برای عرض تبریک . تبریک سال نو .
اما در برابر شما و اونهمه احساس ، هر جمله ای ( هر چند زیبا و با عظمت ) اثر خود را از دست میدهد .
راستش نمیدونم چطور احساسم را بیان کنم .
چطور براتون ارزوی شادی و نشاط بکنم .
چاره ای نیست ! اینهمه ارزوی خوب و خوش رو واگذار میکنم به خدای مهربون .
از خودش کمک میگیرم و ازش خواهش میکنم زیباترین سال را براتون مقدر کنه . سالی سرشار از عشق و امید و لطافت و سلامتی . سلامتی برا شما و خانواده ی عزیزتون .
امیدوارم سال پیش رو ، هر روزش با " زیچَه " شروع بشه " زیچه های کودکانه ! زیچه های از سر شوق ...
امیدوارم سال پیش رو هر روزش اشک در چشمانتون حلقه بزنه ...
اشکی که به " اشک شوق " معروفه ... اشکی از شدت خنده های مستانه ...
امیدوارم سال پیش رو هیچ غبار غمی بر دل نازنینت نشینه ...
امیدوارم هر چه از خدا میخواهی همون مصلحت زندگی باشه و زود مستجاب بشه ...الهی آمین

سلام بهمن خان
ممنونم از آرزوهای قشنگتون
امیدوارم که سال نوتون پر شه از روزهای زیبا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.