چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

شمالی ترین دقیقه ی دوستت دارم های من...لحظه ای ست که تو مرا با لهجه ی شکوفه های صورتی  صدا می زنی...و من به قدر تمام شمال گل های شرجی زده ی علاقه ات را می دزدم...و در گوشه گوشه ی دلم می کارم...این یعنی ناگهان بهار،ناگهان تو

پ.ن:بهارتان پر از شکوفه،پر از عشق های صورتی

نظرات 4 + ارسال نظر
بهمن شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 12:38 http://www.life-bahman.blogsky.com

مُشاالله نوم ِ نظر خدا وَرِت ...
اصلن فکر نمکوردُم ترسَّه بووی گمبولَه تیزه نه معنی کُنی ...
مُشاالله به ای همه استعداد و حافظه ... خدا حفظت کُنا سی مِره و بَچونت ...وا سه اُمون دوسونت ...
همکاره داروم دزفیلیه ! بوخودا ندونس گمبوله تیزه یعنی چه ...!!!

برار خوبوم
تقصیر مو نی، جراتشه خدا دامه
ار ای لهجه نه ا مو گرن ا دسفیل چه دارم؟
فگری یادم برووه

بهمن سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 11:15 http://www.life-bahman.blogsky.com

و من چگونه میتوانم لهجه ی زیبا و شیرین شکوفه های صورتی را بیاموزم ؟؟؟
پ تا اوسون پی لهجه ی خودم بگووم :

بهارتون همیشه سُوز و قَشنگ ، دلتون شاد ، لُتون خندون وا همه روزاتون لَمبِلو اَ شُودی و گُمبُلَتیزه گل:

عمرن اگه بدونی " گُمبُلَتیزه ! "یعنی چه ؟؟؟

گمبله تیزک به کسی میگن که خیلی شاده و داره شادیش رو نشون میده
گمبه یه چی تو مایه های پرش هستش
ولتی جاره زغالم، پ اچه ندونوم
چا کشک، امسال مخوم فرمام تو دسفیل
کل گپونه بینم
مو هم ای عید باستاتی تبریک بگووم
ایش لله سال خوبی بووه سی شومون ومژگان و کووکونتون
دس علی به همرات


ی

سهیلا یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 20:59 http://rooz-2020.blogsky.com/

سلام بانو جان
بهارتان رویایی رفیق

سلام عزیز دلم
سال نو مبارک

مهرسا جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 16:06

سلام و سپاس از سروده زیبای بهاریتان،
واژه به واژه دوست داشتنی اش را ستودم.
باغ دلتون پرگل و مصفا و جانتان پر از شکوفه های عشق.
بهارتان خجسته و لبریز از عطر شکوفه ها و گلها

عزیز جانم
بهارت پر از شکوفه های صورتی و عشق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.