چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

تنهایی به جای اینکه مرا به تو نزدیک کند

 به خودم نزدیک تر کرده است

تنهایی مهربان تر از توست

دستم را محکم تر از تو می گیرد

و محکم تر از تو بغلم می کند

تنهایی آنقدر تنهاست

که دست از سر من بر نمی دارد

تنهایی

نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 12:01 http://baranbahari52.blogsky.com/

تنهایی چه چیزهای زیادی به انسان می آموزد اما تو نرو بگذار من نادان بمانم

گاهی وقتها هم تنهایی خوب است
ولی فقط گاهی

بهمن شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 20:00

شاید تنهائی ، به با تو بودن بیشتر نیازمند است
اگر تنها نبود که دست از سرت برمیداشت...
امان از تنهائی !
بیچاره و نگون بخت تنهائی

بیچاره تنهایی

نگین شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 11:48

الهههههی

باور مکن تنهایی ات را
من در تو پنهانم، تو در من
از من به من نزدیکتر، تو
از تو به تو نزدیکتر، من

تنهایی گاهی دو نفره هم می شود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.