چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

به هوای اینکه یه دوست خوب پیدا کنم

وسط دنیا ایستاده بودم

حالا تو بهترین دوست منی تا ته دنیا.

"برای دخترم به بهانه ی تولدش"

نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 20:02

خوش به سعادت شما و خوش به سعادت بهترین دوست شما ...
عاشق این عشق ورزیدن شما هستم ...
پایدار باشید

بله، خوش به سعادت من که دوستان خیلی خوبی دارم.

مهرسا شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 14:34

سلام و سعادت بر شما و بر دختر گل همنام گلتان
زادروز بهاریشون گلباران و مبارکِ وجود گرانقدرتان
درپناه خدای خوبیها درکنار هم تا ابد شاد و باطراوت چون گل باشید.
پاینده به مهر و دنیا بر وفق مرادتان...با آرزوی بهترینها

ممنونم نازنینم
با قشنگترین آرزوها برای تو

نگین شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 11:47 http://parisima.blogfa.com

عشق اند بخدا این دخترکان شیرین و دوست داشتنی مادر

تولد شیرین گل زیبای باغ زندگیت مبارک باشه سهیلا جانم

از صمیم قلب آرزو میکنم شادی و سلامتی و موفقیت های روز افزونش رو شاهد باشی نازنینم

ممنونم نگین جان گلم
خدا کند خدا دعای زیبایت را مستجاب کند
اول برای دختر و پسر گل خودت
بعد برای همه نور چشمی ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.