چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

باران که میاید پاییز میشوم تا بگویم برگرد سرخی تمام انارها به خاطر من و توست.همین روزها می نشینم و از تقویمی برایت حرف میزنم که پنج شنبه هایش را خط زده است.عادت نمی کنم به رفتن ات، لازم نیست بگویی کدام پنج شنبه غریبه با باران شده ای؛تو فقط برگرد و برایم یک پاییز با طعم انار بیاور و دخترکی را که فقط به خاطر تو شاعر شده است.

#پدر❤

#فصل_انارهای_سرخ

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 14:14

تو دلتنگ پدری سهیلا جانم
و من ..........
دلتنگ نبودن مادر ...

دلتنگ دلتنگم همیشه

بهمن جمعه 16 مهر 1395 ساعت 22:08 http://www.life-bahman.blogsky.com

و او که رفت، دیگر برنگشت...
حتی بخاطر سرخی انار...
حتی بخاطر دخترکش...
و حتی بخاطر خاطرات شیرینش از پاییز دل انگیز...
و من نیز
بدون تقویمی بی پنج شنبه!
بدون سرخی انار...
و بدون پاییز...
سالهاست دلتنگ " پدر " هستم...
پدری که با عشق بر دستانش بوسه میزدم ...
و الان نیست که بوسه بارانش کنم...

تا هستن قدرشونو نمی دونیم
یعنی فکر می کنیم که می دونیم
ولی نمی دونیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.