چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

ناگهان

دلم تنگ میشود

برای کسی که

هرگز ندیدمش

"دلتنگی" یعنی

"دوست داشتن"

پ.ن :برای دوستان مجازی ام

از قدیم تا حال

نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن دوشنبه 26 شهریور 1397 ساعت 16:16

یه دفعه یه نفر از یه جایی رد میشه ویکی به یکی سلام میکنه، طرف میگه خب شاید با من نباشه ولی علیک السلام هر چند که با من نبودی!
ولی یه دفعه یکی از یه جایی رد میشه و یه نفر مخصوص بهش سلام میکنه... اونوقت اگه اون یه نفر جواب سلام اون شخص رو نده خوو خیلی بی ادبه! مگه نه؟

سلااااااام سهیلا بانوی عزیز و گرامی
خدا میدونه که چقدر دلم برای شما و وبلاگتون تنگ شده بود و گاهی اوقات که فرصتی دست میداد میومدم و سرکی میزدم و حرف دلی از شما میخوندم و شارژ میشدم و میرفتم پی گرفتاری هام. ولی این پست شما دقیقا مصداق همون سلام رو داره که جوابش بر من واجب بود و باید برای جواب به این محبت شما وقت میگذاشتم.

امیدوارم که منو قابل بدونی و جزء دوستان مجازی خودتون قرار بدین که ایمان دارم در این حد هستم.
امیدوارم هر جا هستی دلت شاد و لبت خندان و عشق و امیدت به زندگی و روزگار بیش از پیش باشد.
امیدوارم سلامتی و سعادت همیشگی نصیب شما و عزیزانت باشد.

خانه ی دوست اینجاست
در قلب من
سلام بهمن خان خیلی عزیز
شما دوست خوب من هستید و همشهری
متاسفانه بعد از بیماری سختی که داشتم لهجه ی دزفولی رو تقریبا فراموش کردم،گفته بودم وقتی حالم خوبه فقط میتونم حرف یزنم
براتون آرزوی سربلتدی و سلامتی دارم

مهربانو سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 08:41 http://baranbahari52.blogsky.com/

عزززیز دلی

به همه گفتم ،به تو هم باز میگم
تو منو بیشتر از خودم شناخته بودی
پنج سال پیش،یادت هست؟
مهربانوی دریا دلم

نگین سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 01:26 http://parisima.blogfa.com

هر چیزی که بهانه اش تو باشی را دوست دارم
حتی دلتنگی را ...

برای سهیلای نازنین که اگرچه دنیای مجازی منو با اون آشنا کرد ولی الان مثل یه خواهر واقعی کنج دلم خونه داره

نگین جانم
گاهی یک دوست مجازی آنچنان حال تو رو خوب می کنه که کسی که کنارت هست نمی کنه.دوستی به کنار هم بودن نیست به فکر هم بودنه.اصلا یادم نمیره بعد ازون بیماری سخت چقدر حالمو میپرسیدیمنم به دوستی با تو افتخار میکنم نگین عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.