چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

چه تلخ  است

عاشقی بلد باشی و

عشق نباشد

نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 13:40

سلام مجدد بر سهیلا بانوی گرامی. همشهری عزیز خودم
مزاحم شدم که بنویسم اون کامنتی رو که از طریق اون به نگین بانو سلامی عرض کرده ام و به شما صاحب این خونه دوصد درود را من نوشته ام.
حالا چرا بدون اسم ارسال شده الله اعلم

بله دوست جان متوجه شدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 07:44

به نگین بانوی عزیز از همین جا سلام
و دوصد درود به صاحبخونه ی مهربان این خونه

بله از این تلخ تر هم هست...
تلخ تر آنکه اصلا عاشقی بلد نباشی...

عشق جان که بیاید
عاشقی را بلد میشوی
سلام دوست خوبم

نگین دوشنبه 26 شهریور 1397 ساعت 14:06 http://parisima.blogfa.com

آخ ....
تلخ تر از اینم مگه هست؟
با تمام گوشت و پوست و استخوانم حسش کردم ...

نگین جان عزیزم
چقدر خوب که حس مشترک داریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.