چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

چقدر من

که در یک پاییز

به انتظار تو

که چقدر بهاری نشسته ام

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرسا چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 10:23

سلام و سپاس از محبتتان
دلتنگی سهم مهربانی خداست وقت دلتنگی گنجشکی میفرسته شاید جیک جیکش تعبیر به دلتنگی خدا بشه....الان یعنی من گنجشکم جیک جیک جیک جیک

مرسی از مهربونی بی اندازه تون و قربون اون دل قشنگتون سلامتی و آرامش مهمان همیشگی لحظه هاتون

خوش به حال من که گنجشکی مهربان چون تو
عزیز جان من است
سلام مهربان من

مهرسا شنبه 7 مهر 1397 ساعت 12:02

سلام بانوی مهر و مهربانی

پاییز و آمدنش بهار میشود تا مهر شما را به دل بگیرد،بهاری که عاشق شده است

پاییزتان همه مهر و بهارتان جاوید

سلام مهرسای عزیز من
دلتنگت بودم و چقدر خوشحال از آمدنت

نگین جمعه 6 مهر 1397 ساعت 00:11 http://parisima.blogfa.com

خوبی سهیلا جانم؟

سلام نگین حانم
به رسم هر ساله مدتی در بستر بیماری بودم
و حالا خوبم و ممنون از تو نرگس شیرازی ام

نگین شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 20:51 http://parisima.blogfa.com

بقول شاعر:

در بند آن نباش که مضمون نمانده است
یک عمر میتوان سخن از عشق یار گفت

به به شعر زیبای صائب تبریزی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.