چترهای خیالی
چترهای خیالی

چترهای خیالی

اگرچه خدا به روی خودش نمیاره

ولی خوش به حال من

که هیچوقت آرزوهامو فراموش نمی کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 3 آبان 1397 ساعت 09:37

سلام سهیلای نازنینم
صبحت بخیر و خوشی ...

گفتم بیام یه سلامی کنم و حال خواهر خوبم رو جویا بشم
امیدوارم تنت سلامت باشه و دلت خوش، زندگی بر وفق مراد باشه و غبار غم به دل ننشینه نازنینم ...

این گلهایی خوشبو و شاداب تقدیم به تو ...
اینها رو مخصوص خودت از باغچه دوستی چیدم

سلام نگین عزیز و مهربونم
ممنون از لطف و محبت
آرزو می کنم که همیشه شاد باشی

نگین شنبه 21 مهر 1397 ساعت 23:21

آرزومند آرزوهای قشنگت هستم نازنینم

ممنونم عزیزم
امید که تو هم شاهد برآورده شدن آرزوهای خودتو و دلبندات باشی

مهرسا دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت 09:00

به نام مهر به نام هرچه خوبی
سلام بر بانوی مهربانی

زلالترین شبنم شادی همیشه بر لبانتان
دعا می کنم دستان مهربانت را خدای خوبیها لحظه ای رها نکند

ممنونم مهرسای عزیزم
از دعای خیلی قشنگت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.